Fizetés, szállítás
Fizetési lehetőségek
Készpénzes vagy bankkártyás fizetés - telephelyünkön személyes átvétel esetén.
Utánvétel- a fizetendő összeget a csomag kézbesítésekor a futárnak kell megfizetni.
Nem számolunk fel extra díjat utánvétes rendelés esetén sem.
Előre utalás- a megrendelés leadása után az általunk e-mail-ben küldött bizonylaton feltűntetett végösszeget az alábbi bankszámlaszámra kell átutalni.
Banki átutaláshoz szükséges adatok:
Kedvezményezett neve: T-Pack Kft.
Bankszámlaszám: 10918001-00000102-09930008
Bank neve: UniCredit Bank
A közlemény rovatban kérjük, tüntesse fel a rendelés visszaigazolásakor kapott bizonylat számát!
Ezen fizetési mód választása esetén a csomag kézbesítésekor semmilyen egyéb költséget nem kell fizetnie.
Bankkártyás fizetés- a rendelési folyamat végén lehetősége nyílik a vételár bankkártyával való kifizetésére weboldalunkon a Simplepay segítségével.
Ezen fizetési mód választása esetén a csomag kézbesítésekor semmilyen egyéb költséget nem kell fizetnie.
Szállítási díjak
Házhozszállítás futárszolgálattal
Csomag szállítás:
Bruttó 50.000 Ft-ot meghaladó rendelési összeg felett Magyarország egész területére (150 kg összsúlyt nem meghaladva) INGYENESEN szállítunk.
Bruttó 50.000 Ft alatti megrendelés esetén az alábbi táblázat szerinti szállítási költségek kerülnek felszámításra.
Csomag szállítás díjtáblázat |
|
Bruttó csomagsúly |
Szállítási költség |
0,1 - 40 kg |
1 600 Ft |
150 kg összsúlyt meghaladó rendelés esetében raklapos szállításra kerül sor.
Raklapos szállítás díjtáblázat |
|
1 - 500 kg |
10 525 Ft |
500,1 - 1000 kg |
16 575 Ft |
Megrendelt termékek kiszállítása
Munkanapokon 14:00-ig leadott rendelések esetén
A megrendelt termékek webáruházunkban történő bankkártyás fizetés és utánvétes rendelés esetén a megrendelést követő 1-3 munkanapon belül, átutalással történő fizetési mód esetén, az ellenérték összegének bankszámlánkra érkezését követő 1-3 munkanapon belül jutnak el a megrendelőhöz. A csomagok kézbesítése 8 és 17 óra között történik.
Sikertelen kézbesítés esetén a futár a következő munkanapon ismét megkísérli átadni a csomagot, ha ez esetben sem jár sikerrel, akkor a csomag visszakerül a feladóhoz.
Amennyiben bármilyen kérdése merülne fel a fent említettekkel kapcsolatban, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot ügyfélszolgálatunk elérhetőségek menüpontban található bármely elérhetőségén keresztül vagy e-mail-ben.